کارخانه و تجهیزات

کاتر پلاتر

برای برش نوشتار و شکل های تابلوهای راهنمای مسیر و انتظامی از دستگاه کاتر پلاتر استفاده می شود. دستگاه کاتر پلاتر از کامپیوتر فرمان گرفته و با حرکت تیغ بر روی شبرنگ ، برش لازم فقط بر روی قسمت  پی وی سی شبرنگ داده می شود ولی کاغذ پشت شبرنگ برش نمی خورد تا حالت یکپارچه شبرنگ حفظ شود. قسمتهای مازاد شبرنگ توسط نفر از سطح شبرنگ جدا و موارد اصلی با سلفون مخصوص برداشته شده و بر روی تابلو مونتاژ می شود. کاتر پلاتر ها بر دو نوع اصلی رولی یا تخت می باشند. ملهای رولی در برش شبرنگ لانه زنبوری و الماسی ضعیف بوده و در برخی مدلها قابلیت ندارند. ولی مدل تخت با دو تیغ متفاوت قابلیت برش هر نوع شبرنگی را دارد.

رولر تمام اتوماتیک

این غلتک برای تابلوهای ساده و بدون لبه استفاده می شود و ورق ها را با سرعت بالا و دقت خوب روی سطح تابلو نصب می کند.

sign machine

بسته بندی

برای بسته بندی محصولات از این دستگاه استفاده می شود.

packing machine

مونتاژ شبرنگ روی ریل تابلو های راهنمای مسیر

sign machine

مونتاژ شبرنگ روی ریل تابلو های راهنمای مسیر به دقت و تجربه خاصی نیاز دارد و ضمنا بسیار وقت گیر است. دستگاه تمام اتوماتیکی وجود دارد که بدون دخالت دست شبرنگ را بر روی ریل مونتاژ می نماید. در قسمت جلو دستگاه با وسایل حرارتی ریل گرم شده و سپس شبرنگ روی ریل گرم شده غلطک می شود و آنگاه با رولر های مخصوص لبه اضافی شبرنگ همراه با حرارت به کناره های ریل می چسبد. خوشبختانه شرکت آذین راه شرق اولین استفاده کننده از این دستگاه و نماینده خدمات فروش کمپانی اروپایی سازنده در ایران می باشد.کیفیت و سرعت دو شاخص مهم این دستگاه می باشد.

دستگاه تمام اتوماتیک مونتاژ شبرنگ روی تابلوهای قالبی

برای مونتاژ شبرنگ روی تابلو های لبه دار از دستگاه تمام اتوماتیکی استفاده می شود که با فشار قابل تنظیم و یکنواخت ، شبرنگ را به سطح تابلو مونتاژ می کند. این دستگاه نیز از محصولات اروپایی بوده و اولین بار در ایران توسط آذین راه شرق مورد استفاده قرار گرفته است.

sign machine

برای تابلو هایی که بدون لبه هستند ( ورق ساده ) از این رولر استفاده می شود که با دقت و سرعت شبرنگ را بر روی صفحه فلز مونتاژ می کند.

دستگاه تمام اتوماتیک برش حلقه ای شبرنگ

sign machine
WhatsApp Image 2022-07-29 at 4.12.02 PM

رنگ آمیزی ایرلس

Airless painting machine

اکثر قطعات فلزی به روش الکترو استاتیک و در کارخانه همکاران که اختصاصا عملیات رنگ آمیزی الکترو استاتیک انجام می دهند رنگ آمیزی می شوند. برای سایر قطعات که بزرگ بوده و امکان رنگ الکترواستاتیک آنها وجود ندارد از دستگاه پاشش رنگ به روش ایرلس استفاده می شود. مزیت این دستگاه سرعت عمل و دقت در پاشش رنگ و صرفه جویی در هدر رفتن رنگ می باشد. به عبارتی اکثر رنگ خروجی بر روی قطعه نشسته و از آلودگی هوا جلو گیری می شود.

گاردریل کوب تمام اتوماتیک

برای کوبیدن پایه از این دستگاه استفاده می شود. به علت استفاده از روش هیدرولیک قدرت و سرعت آن بسیار بیشتر از مدلهای مرسوم قدیمی است و با عنایت به اینکه بر روی کامیون نصب است قدرت تحرک و جابجایی زیادی دارد.

این دستگاه محصول اروپا بوده و اولین بار در ایران توسط شرکت آذین راه شرق مورد استفاده قرار گرفته است.

Fully automatic pile driver for guardrail posts
Fully automatic pile driver for guardrail posts
Fully automatic pile driver for guardrail posts